Axa Sigorta A.Ş. "Sigortacılık/ yeniden tanımlanıyor"                                  

Bağlı Olduğu Grup

AXA Grubu


Tarihçe

Şirket 12 Ağustos 2008 tarihi itibariyle AXA SİGORTA ünvanıyla faaliyet göstermektedir.
1916
Nordstern temsilcilik bürosu İstanbul'da kuruldu.
1918
İttihadi Milli Osmanlı Sigorta Şirketi kuruldu.
1956
İttihadi Milli Osmanlı, İttihadi Milli Türk Anonim Şirketi (İMTAŞ) oldu.
Ocak 1968
Hayat ve Hayat Dışı Sigorta hizmetleri vermek üzere, Oyak Sigorta kuruldu.
Eylül 1983
Konut kredilerinde uzman olan Emlak Bankası %26 hisse ile Oyak Sigorta sermayesine katıldı.
1989
Türkiye'de faaliyette bulunan UAP (Union des Assurances de Paris)'nin Hayat Şirketi 'İmtaş Hayat' kuruldu.
Kasım 1994
AXA, %11 hisse ile Oyak Sigorta'nın sermayesine katıldı.
Ocak 1995
Oyak Sigorta, müşteri ve acente odaklı organizasyona geçen ilk Türk Sigorta Şirketi oldu.
Mart 1995
AXA OYAK Hayat Sigorta kuruldu.
1996
Nordstern ve İmtaş birleşip, Nordstern İmtaş adını aldı.
Ocak 1996
Oyak Sigorta'nın Hayat portföyü AXA OYAK Hayat Sigorta'ya devredildi.
Ekim 1998
AXA ve OYAK'ın Türkiye'deki sigorta faaliyetlerinin, tek bir çatı altında toplanmasına karar verildi.
Şubat 1999
AXA OYAK Holding kuruldu. Oyak Sigorta, Nordstern İmtaş Sigorta, AXA OYAK Hayat Sigorta ve Nordstern İmtaş Hayat Sigorta'daki AXA ve OYAK'a ait hisseler AXA OYAK Holding'e devredildi.
Ağustos 1999
Oyak Sigorta ile Nordstern İmtaş Sigorta ve AXA OYAK Hayat Sigorta ile Nordstern İmtaş Hayat Sigorta'nın kendi aralarında birleşmeleri ile ilgili olarak sürdürülen hukuki işlemler tamamlandı.
Ocak 2000
AXA OYAK Sigorta, 63 trilyon TL prim üretimi ile hayat dışı sigorta pazarında liderliğe oturdu.
Ocak 2002
AXA OYAK Sigorta, İnan Sigorta' yı satın aldı.
Ocak 2002
Hayat ve hayat dışı şirketleri bütünleşti.
Ağustos 2008
AXA'nın OYAK'ın hisselerini alması ile AXA SİGORTA faaliyetine başladı.
 

 

Misyon 
En iyi olmaktan anladığımız; müşteriler, ortaklar ve çalışanların memnuniyetini sağlamış , onlar tarafından tercih edilen , çevresine duyarlı ve referans olarak gösterilen bir şirket olmaktır.

Bir şirketin kurum kültürü kurumun kendisi için seçtiği, aynı zamanda diğerlerinden farklılaşmasını sağlayan özellikleri ile oluşur.

AXA SİGORTA olarak biz bu farklılaşmayı çalışanlarımıza, ortaklarımıza, müşterilerimize, acentelerimize, mal ve hizmet sağlayıcılarımıza, çevreye, topluma verdiğimiz sözler ve de bunları gerçekleştirme biçimimizi tanımladığımız temel değerlerimiz ile sağlıyoruz.

 

 

Kalite Anlayışı
 

Şirketimizi müşterilerine yaklaştıran misyonumuzu tamamlayan kalite anlayışımızın özeti aşağıdadır;

  • Müşterilere hizmet kalitesi ile birlikte değerlendirildiğinde rekabetçi ürünler sunmak,
  • Satış öncesi ve sonrası hizmette hızlı olmak,
  • Daima ulaşılabilir olmak,
  • Her zaman ve her alanda en iyiyi sunabilmek için yaratıcı ve yenilikçi düşünmek,
  • En son teknolojiyi kullanmak ve böylece güven duyulan bir şirket olmaktır.

Şirketimiz bu kelimelerle ifadesini bulan ve ISO 9001:2000 standardı ile de tasdiklenen kalite anlayışını gözle görülür hale getirmek için sektörde birçok yeniliğe imza atmıştır. Bu yeniliklerden en önemlisi, müşteri odaklı hizmet organizasyonudur. Müşterilerimizin temel alındığı bu organizasyon yapısı da doğal olarak koşulsuz müşteri tatmini sağlayacak sorumluluklarla donatılmıştır.

 

Ulaşım Bilgileri

Meclis-i Mebusan Cad. Oyak İşhanı No:15, 34427 Salıpazarı / İSTANBUL
Telefon : (0212) 334 24 24
Faks : (0212) 252 15 15
www.axasigorta.com.tr